وبلاگ پژمان حاتمی

ساخت وبلاگ

گیاهان لوکس

برخی از گیاهان را در لیست گیاهان لوکس قرار می دهند. وجود هزینه های بالای خرید این گیاهان شاید اصلی ترین عامل در قرارگیری این گیاهان در لیست گل و گیاهان لوکس محسوب می گردد. این گیاهان نیز مانند سایر گیاهان دارای زیبایی های منحصر به فردی می باشند. شاید کمیاب بودن این گل و گیاهان لوکس عامل اصلی تفاوت قیمت آنها با نمونه های نزدیک می باشد. در این متن به معرفی برخی از گل و گیاهان لوکس به شما خواهیم پرداخت.

 

حراج گل و گیاه در تهران

گیاهان لوکس

حراج گل و گیاه در کرج

خرید اینترنتی گل و گیاه

فیلودندرون برگ کنگره ای: این گیاه زیبا دارای برگ هایی نازک و کنگره ای می باشد که این امر سبب محبوبیت آن گردیده است. برای نگهداری از این گیاه شما به نور زیاد و آب فراوان نیاز نخواهید داشت. توجه نمایید که در صورت آبیاری زیاد این گیاه را از دست خواهید داد.

فیکوس آلاستیکا: گیاه دیگری که در لیست گل وگیاهان لوکس قرار می گیرد گیاه فیکوس آلاستیکا می باشد. این گیاه به راحتی قادر به رشد می باشد و در صورت مساعد بودن شرایط زندگی تا ارتفاع هفت متر نیز قادر به رشد می باشد. این گیاه برای رشد به نور فراوان و غیر مستقیم نیاز دارد. و توجه نمایید که در نگهداری از این گیاه خاک آن را همواره مرطوب قرار دهید و در زمستان نیاز آبی این گیاه کاهش می یابد.

خرید استند گلدان

خرید گلدان سفالی

گیاه پول چینی: استفاده از این گیاه امروزه در طراحی داخلی فضای حمام ها بسیار باب گردیده است. این گیاه زیبا بسیار رطوبت دوست می باشد و برای رشد به نور غیر مستقیم نیازمند می باشد. نکته مهم در نگهداری از این گیاه جلوگیری از پوسیدگی ریشه های آنها محسوب می شود.

گیاه سینگونیوم پودوفیلوم: این گیاه زیبا و بالا رونده یکی از گل و گیاهان لوکس می باشد که امروزه در بین مردم دارای محبوبیت بالایی می باشد. بهتر است که این گیاه را در فصل های گرم سال بیشتر آبیاری نمایید. در نتیجه برای رشد و نمو بهتر گیاه همواره خاک آن را مرطوب نگه دارید. در زمان نگهداری از این گیاه از اسپری آب بر سطح برگ ها نیز استفاده نمایید. این گیاه برای رشد بهتر به نور غیر مستقیم خورشید نیاز دارد.

 

 

وبلاگ پژمان حاتمی...
ما را در سایت وبلاگ پژمان حاتمی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pejman hatamipejman بازدید : 141 تاريخ : جمعه 12 فروردين 1401 ساعت: 4:30